Deine Geschichte

November 2013
Am Rande des Regenwaldes

monangMirjam Arbogast war 2013 mit ihrer Tochter in Bukit Lawang, Sumatra, Indonesien – am Rande des Regenwaldes – in den Ferien. Sie haben dort ihre Schwiegermutter besucht. Mirjam kennt diesen Ort bereits seit 1999, da ihr Mann aus diesem Dorf stammt.

Es ist es normal, dass die Guides dort viel singen und man als Tourist mit allen möglichen Liedern umsungen wird, aber ein schweizerdeutsches Lied habe sie dort noch nie dort gehört. Und dass sich dort überhaupt jemand für ein Schweizerlied interessiert, ist doch eher speziell. Nichts desto trotz hat Mirjam aber genau dies erlebt. Und zwar ist sie in einer Bar auf «Ewigi Liebi» gestossen. Dies hat sie – wie sie selber sagt – fast aus den Socken gehauen! Deshalb hat sie diesen Moment mit ihrer Handykamera festgehalten. Der Interpret Monang Tarigan würde sich sehr freuen, wenn Padi Bernhard ihn mal in Bukit Lawang besuchen würde. Es sei extrem schön und relaxt dort und einer der wenigen Orte auf der Welt, wo man noch frei lebende Orang Utans bewundern könne.

Februar 2009
Ustermerin sang im TV für ihren Mann

Nach 19 Jahren Ehe und einer schweren Krise dankte die Ustermerin Cornelia Himmelberger ihrem Mann auf spezielle Art: In der TV-Sendung «Happy Day» sang sie für ihn «Ewigi Liäbi». 2009 waren es 18 Jahre her, dass sich Roger und Cornelia Himmelberger aus Uster das Ja-Wort gaben. Sie gründeten zusammen eine Familie und hielten zusammen – in guten wie in schlechten Zeiten. «Wir galten als das Traumpaar schlechthin», erinnert sich Cornelia. Es verstand sich von selbst, dass das Lied «Ewigi Liebi» zu «ihrem» Lied wurde.

Doch vor gut fünf Jahren veränderte sich alles. Roger erlitt ein Burnout, das von schweren Depressionen begleitet wurde. Obwohl er heute wieder stabil ist und auch keine Medikamente mehr benötigt, ist nichts mehr so, wie es früher war. «Seit dem Burnout habe ich einen neuen Ehemann», sagt Cornelia Himmelberger. Früher ein sensibler Mann, könne Roger heute seine Gefühle nicht mehr spüren, sondern sie nur noch denken. «Ich vermisse meinen Mann sehr, so wie er früher war, aber wahrscheinlich wird er nie mehr wieder der Alte sein», sagt Cornelia. Darunter litten jedoch nicht nur sie und die zwei 16- und 18-jährigen Kinder, sondern in erster Linie er selbst.

Die Hoffnung, dass alles wieder gut wird, hat Cornelia Himmelberger dennoch nicht aufgegeben. Auch das Lied «Ewigi Liebi» hört sie noch heute zusammen mit ihrem Mann. Deshalb übergab Cornelia ihrem Mann am 14.2.09 ein ganz besonderes Geschenk zum Valentinstag: In der Fernsehsendung «Happy Day» sang die passionierte Hobbysängerin «ihr» Lied zusammen mit dem ehemaligen Mash-Sänger Padi Bernhard live für ihren Mann. «Ich möchte Roger mit dem Lied danken für die 20 Jahre, die wir nun zusammen verbracht haben», sagte sie.

(von Mirjam Schwaller)

Oktober 2008
Singe alles auf Wunsch

Ich weiss nicht ganz wie ich beginnen soll. Dieses Mail soll ein riesen DANKESCHOEN sein für das wunderbare Lied „Ewigi Liäbi“ und das tolle Angebot die Piano Begleitung von der „ehemaligen“ Homepage runter zu laden. Ich bin Sängerin und singe viel auf Hochzeiten – in Deutschland und Österreich. Da ich Österreicherin bin, aber schon seit einiger Zeit in der (Ost)-Schweiz lebe habe ich versucht endlich auch in der Schweiz Hochzeiten singen zu können. 3 Jahre vergebens bis ich diesen Sommer für den 13.09. gebucht wurde. *juhuii* Erste Schockmeldung für mich – Lieblingslied der Braut ist „Ewigi LIäbi“!! BITTE – wie soll ich als AT-Mädl diesen Innerschweizer Dialekt hinkriegen???? Ich hatte echt schlaflose Nächte. Mein erster Gedanke, mein Slogan auf der Visitenkarte „Singe ALLES auf Wunsch“ muss ausgebessert werden, ….. singe ALLES ausser Schweizer Mundart. L Ich habe geprobt, wie ich noch nie ein Lied geprobt hab. Jede Einzelne Silbe hab ich auseinander genommen. Das Lied und Deine Stimme haben mich Tag und Nacht verfolgt!!! Der grosse Tag kam, ich war super vorbereitet. Meine Erleichterung war immer – wir sind ja in der Ostschweiz, wird schon nicht so ein riesen Problem sein. Dann nächster Schock, als ich mit dem Pfarrer die Lieder durchgehe, sagt der zu mir. Ah Du singst auch Ewigi Liäbi? Toll die gefallen mir gut – Die sind aus meiner Heimat! L ich dachte nur – Boden brich auf und lass mich verschwinden. Der versteht den Dialekt!
Schon lange war ich nicht mehr so nervös auf einer Hochzeit. ABER es hat super geklappt *yeeehhaa* Kommentar vom Pfarrer: „Jetzt muss ich 20 Jahre in der Kirche predigen um 1 x so eine Stimme live hören zu dürfen“. Ma, bitte, kann man ein schöneres Kompliment bekommen?
Ich bin Dir und Deiner „ehemaligen“ Band echt sooooooo DANKBAR, dass ich die Möglichkeit hatte alles was ich brauche herunter zu laden. Echt klasse von Dir/Euch. DANKE für die TOLLE Musik die Ihr macht und natürlich VIEL ERFOLG mit der neuen Formation. Toi-toi-toi !!!!!!!!

Ganz liebe Grüsse „Chrissi“

irgendwenn
polizeimusik st. gallen

ich spiel i dä polizeimusik st.gallen. mir händ üs uf moderni unterhaltigsmusik spezia-lisiert. d’vereinsmitglieder dörfet immer wünsche, wa für literatur gspielt wird. uf d’unterhaltig 2005 isch au dä wunsch ewigi liäbi vo einige cho. min maa hät da stuck extra für pmsg arrangiert. sitem früehlig spielet mir da a fast a jedem uftritt!
ich spiel querflöte, mir sind z’vierte und die erste täkt händ mir solo. somit simmer ächli ufgregt, wenn ewigi liäbi agseit wird. doch es goht immer guet und s’publikum ghörts au gern!!!

liebi grüess
sandra

P.S.: Under www.pmsg.ch erfahrsch meh über üsen verein

September 2008
Ewigi Liebi

2002 isch mier de maa über de wäg gloffe, s’häd igschlage wie de blitz, mer händ üs eifach verliebt ohni jeglichi vorwarnig. nid lang gfackled, zämezoge und die unglaublich aziehigschraft eifach gnosse…. ewigi liebi hämmer immer luuthals mitgsunge wie so mängs päärli ide schwiiz! gli hani gmerkt, dass är nid immer de ufgstellt mänsch isch woni gmeint ha er sigis, irgendwo isches tüüfs, schwarzes gheimnis gsi… nach und nach isches fürecho und d’ liebi häd üs d’chraft gäh zäme ihm sini schlimm gschicht z’bekämpfe. mer händ mängisch au under träne wenns ihm schlächt gange isch, ewigi liebi gsunge und gmeint d’liebi überwinde alli hindernis… – hami tosche und i ha de kampf verlore, nach 2 jahr häd er sichs s’läbe gno, will er eifach nüme häd möge! sisch alles zämegheid wie es chartehuus, ha mini gross liebi, min partner, mini zuekunftsplän und min halt verlore und ha a nüme chönne glaube, erscht rächt nid a ewigi liebi….

sisch drum gange es lied für beerdigung uszsueche, üses lied z’spiele… – isch aber nid gange, ha das wunderbare lied nid mit mim schlimmschte tag imim läbe wele kopple. immer wieder isch das lied gspillt worde, im radio, imene restaurant, a hochziite und sisch jedes Mal en tortour gsi. Häd mier fascht s’härz verrisse und iha immer truurig dänkt, das i wohl nie meh wird chönne de song ohni träne lose oder sogar s’zwoite singe. schwäri mönet voller truur und sehnsucht sind vergange und de schmärz häd nid gahd vill nacheglah…

vor 5 woche isches sowiit gsi, i ha de song mitgsunge ide stube, ide arme vomene wundervolle mänsch. zwar nid ohni träne aber dezue mit emene lächle im gsicht. ha sit paar mönet wieder en beziehig und de glaube a d’liebi wieder gfunde, sisch es sensationells gfühl und bi unendlich dankbar dasi wieder chah singe und hoffe!

Sarah

Juni 2008
Der letzte Wunsch

Das ist ein Foto von unserem Mami. Das war genau vor einem Jahr, da feierten meine Eltern ihren 50-zigsten Hochzeitstag! Jetzt, ein Jahr später ist sie nicht mehr unter uns, wir begreifen es noch nicht…
Am 3.02.08 bekam sie die Diagnose: Hirntumor! Sie kämpfte wie eine Löwin um ihr Leben, und wir Kinder und Vater mit ihr. Nach Biopsie und Bestrahlung nahmen wir Mami nach Hause zu meiner Schwester, obwohl sie selbst 3 kleine Kinder, 2 Katzen und 1 Hund hatte. Die Wohnung meiner Eltern wurde in dieser Zeit aufgelöst. Die Bestrahlung schlug am Anfang recht gut an. Sie konnte mit uns im Rollstuhl noch ihre Mahlzeiten einnehmen, wir konnten noch über so vieles mit ihr reden. Sogar wie sie ihre Abdankung haben wollte. Da unser Mami kein Lebenslauf in der Kirche vorgelesen haben wollte, sondern ausdrücklich euer Lied gewünscht hat, haben wir ihr diesen letzten Wunsch noch so gerne erfüllt. Es war so schön, wie auch so traurig! Wir haben uns alle daran erinnert, im letzten August, da haben unsere Eltern genau zu diesem Lied, an ihrem 50-zigsten Hochzeitstag dazu getanzt! Doch alles Hoffen und Beten hat nichts geholfen, am Sonntag, 8. Juni um 16:07 Uhr schloss sie für immer ihre Augen. Mein Vater, ich und meine Schwester waren bei ihr. Sie durfte ohne Schmerzen, aber mit Morphium, gnädig einschlafen. Dieses Lied hat ein ganz besonderer Platz in unseren Herzen… – Vielen Dank.

Claudia

September 2005
Danke, dass es diesen Song gibt…

Am letzten Samstag heiratete eine Nachbarin von mir im Kanton Thurgau, es war einfach herzig. Sie, meine Nachbarin (also die Braut), singt in einem Chor, der natürlich zu diesem Anlass dabei war. Kurz bevor es zur Trauung kam kündete der Pfarrer an die Braut hätte noch eine Ãœberraschung für den Bräutigam. In der Tat überraschte sie die ganze Kirche, denn sie sang eben «Ewigi Liäbi» und das in bravuröser Performance. Ich muss sagen, wenn der Song in einem solchen Moment gesungen wird da läuft es einem nicht nur kalt den Rücken herab, auch die Tränen drückten sehr stark bei Mann und Frau Anwesenden..! Das hat mich überwältigt und ging tief in mich drein. Der Text ist einfach genial und spricht nicht nur Verliebte an, sondern stösst auch andere zum Nachdenken an. Menschen wie ich, die alleine sind und sich nichts anderes wünschen als eben diese ewige liäbi, von der ich überzeugt bin, dass es sie gibt und nur darauf wartet im richtigen Moment über den Weg läuft… – In diesem Sinne: danke, dass es diesen Song gibt!!!

P.S.:. Auch ich bin wieder verliebt und dieser Song brachte mich wieder zum Hoffen und somit auf dem Weg daran zu glauben. Und das sagt dir ein 37jähriger geschiedener Vater dreier Kinder…

Salvatore

September 2005
Spanien

Ich hab euer Lied das erste Mal im „Ella-Camp“ in Spanien gehört. Dort hat es ein Seminar-Teilnehmer seiner Liebsten gesungen, obwohl aus der Beziehung nix wurde. Seitdem steh ich auf euch. Leider hat es noch nicht mit dem CD bestellen bei euch geklappt, weil man von Deutschland aus mehr Bankdetails zum Ãœbewisen braucht. Aber ich werde mal eine Schweizer Freundin bitten, mir eure CDs zu bestellen, damit ich endlich in den Genuss komme. Ich finde euch Klasse und würde euch auch gerne mal live erleben.

Karin

August 2005
Hüehnerhut

Gärn möcht i dir verzelle was mich mit dem Lied verbindet: I bin jetzt 5 Mönät mit mim Fründ zämä und das Lied begleitet üs dur üsi Beziehig. Es git soviel Lüt wo nümä a die ewigi Liebi glaubet, aber mir glaubet no ganz fescht do dra. Fascht a jedem Fäscht wünscht mit Fründ für mich das Lied und obwohl ich das scho so viel ghört ha, chum i immer wieder hüehnerhut über. Er hät mir au mol de Text sehr schön ufgschribä.. dä Text isch immer i minerä Nöchi.
Das Wuchäend, am Openair in Tufertschwil, hend mir s’erschtä Mol das Lied zämä live gseh und das isch genau a dem Tag wo mir 5 Mönät zämä gsi sind!! Das isch e unbeschrieblichs Erlebnis gsi!!

Martina

Juni 2005
Oschterhaselied

Es grosses Bett, de Fründ wo näbedra lit und us de Boxe ertönt «Ewigi Liäbi»… – so schön, so romantisch, eifach chli dolege, kuschle und gnüsse. Denn ertöned die Wort vom Fründe sine Lippe: „Du, ich muess dir öppis säge…“! Mis Herz schlat immer feschter und ich überlegge mer, was er mer ächt säge wott? En Hürotsatrag? Nei, för das isch es definitiv z’früeh. Susch eifach es Liebesgständins??? Denn lüfted er das Gheimnis: „Du… de Oschterhaas gits im Fall ned…!“ Uf ein Schlag isch die romantisch Stimmig kaputt und ich chönnt im Fründ de Chopf umdreihe. Es bizeli meh Fiingfühl wär do sehr abrocht xsi. Naja, so schnell werd es Lied zum „Oschterhaselied“. Ich hoffe, es git no Männer wo wössed, dass so Wort be somne Lied am falsche Platz sind.

Corinne

Juni 2005
12. Stöck

Es esch zwar ke Ewigi Liebi druus worde, aber dor eues Lied, wo of de CD s’12. Stöck esch, woni gschänkt öbercho ha vo de dozmolige Liebi (d’Grönd werom mer ned zämecho send, send echli kompliziert, well mer vell händ müese gheim halte), esch die Zahl 12 för mech wienes chlieses Symbol för die ewig Liebi worde :-) Ond da bruchi höt no zom öperem zsäge, dasine huere lieb
ha:-)

Esthi

April 2005
Onderem Öpfelbaum

Euchi Musig het vel bewegt. Met Euchem Song, ewigi Liebi händ er för gwössi Sache voll ist Härz troffe. Ich verzell Euch jetzt en Story: Min Brüeder het letscht Johr im Juni ghürote. Mer wohne uf em Land ond mer händ das ganzi Hochzyt anau echli ländlech welle gstallte. Ufeme grosse Fäld, echli osserhalb vom Dorf händ mer ondereme Öpfelbaum en Bestuehlig ufgstellt ond met Strohballe en Altar baue. Wen me den so do gsässe esch, het me öbers Fäld chönne luege. A dem Samschtig im Juni esch die ganze Hochzytsgsellschaft parat gsässe onder dem Öpfelbaum. Nor’s Brutpaar het no gfehlt. Nor ich als Tätschmeischter (Organisator vom Hochzyt) han gwösst was jetzt chonnt. Min Brüeder und sini Frau send öbers Fäld z’laufe cho. I dem Momänt wo me sie gseh het, fangt Euches «Ewigi Liäbi» afo laufe. D’Fraue händ feuchti Auge becho ond sogar de stärchschte Manne het’s d’Nackehoor gstellt. Was eso es Lied ond die entsprächnedi Situation chan in einem för Emotione uslöse esch gigantisch. Jung’s ich danke Euch för das Lied. Während em Tag het’s den no es Speli geh, es Quiz zwösche Manne ond de Fraue. D’Fraue händ verlore ond händ zor „Stroff“ am Obe nach em Ässe s’«Ewigi Liäbi»-Playback dörfe singe. Das Lied, vo de ewige Liebi het de grosse Tag vo mim Brüeder ond sinere Frau extrem begleitet ond het be de Hochzytsgsellschaft mehrmols es guets Gfüehl usglöst. Am 6. Juni send Ehr in Effige, mer wärde debi sii ond de Momänt met allne Erinnerige gnüsse.

Roman

Sommer 2004
Ein Heiratsantrag

Auch wir beide haben eine spezielle romantische Geschichte zum Lied «Ewigi Liäbi»: Im Sommer 2004 machte ich mir Gedanken, dass ich meinem Freund einen Hochzeitsantrag machen könnte. Habe lange überlegt wie ich den Antrag machen könnte, bis ich auf den Entschluss kam, dass ich im Kino einen Heiratsantrag machen könnte, da auch unser erstes Rendezvous ein Kinobesuch war. Nach langem überlegen fand ich dann die perfekte Lösung. Ich stellte mir vor, mit einem Dia und einem wunderschönen Lied, welches wir beide gerne hören könnte ich meinen Freund überraschen.
Nach vielen Abklärungen und diversen Vorbereitungen hatte ich den Antrag komplett. Auf einem Dia mit einem Bild von uns beiden und dem Text für den Antrag konnte ich am 6. August 2005 meine Ãœberraschung im Kino starten lassen. Natürlich war eben nicht nur das Dia sehr wichtig, nein, ich hatte auch die Möglichkeit eine CD abzugeben und unser Lied abzuspielen. Voller Nervosität und Herzklopfen sassen wir im Kino. Sahen gespannt unsren Film und ich dachte pausenlos, wann kommt die Pause und meine Ãœberraschung an ihn? Auf einmal war es so weit, ich hörte die ersten Takte und dann die Worte „nimm mich i arm, drück mi fescht a dich und la mi nummä los… – und auf einmal kam dann auch das grosse Dia auf der Leinwand. Mein Freund war so baff über den Antrag, dass es ihm erst einmal die Stimme genommen hat bis er ja sagen konnte. Es war so romantisch und schön mit dem schönen Bild und dem Lied, es passte einfach perfekt.

Und im 2005 planten wir dann unsre Hochzeit welche auf den 26. August 2005 fiel. Jetzt fing es wieder von vorne an mit überlegen wie gestalten wir unsre Karten, da wir etwas Schönes und auch etwas Spezielle möchten. Da uns die «Ewigi Liäbi» durchs Leben begleiten sollte kamen wir auf die Idee, unsre Hochzeitskarten nach den Worten zu gestalten. Denn das steht ja auch im Mittelpunkt einer Heirat und auch auf dem weiteren gemeinsamen Lebensweg. So kam auf unsre Karte der Text und der Refrain. Sie ist so toll geworden. Viele Positive Reaktionen haben wir von Bekannten, Freunden und Familienmitglieder erhalten.

Und zu guter letzt gehörte doch auch noch der Hochzeitstanz dazu. Fleissig übten wir bei uns im Wohnzimmer tanzen. Gingen noch eine private Tanzstunde nehmen, da wir zum schönen Lied auch passend tanzen konnten. Es wird sicher gehen. Voller Aufregung und Nervosität kam dann unser Auftritt. Die Worte und die Melodie kennen wir schon auswendig vom immer wieder hören, singen und tanzen. Verliebt lagen wir uns in den Armen und tanzten Schritt für Schritt zur «Ewigi Liäbi». schauten uns in die Augen, Tränen drückten in den Augen und das Herzchen spielte verrückt. Es war so schön und ich wünschte mir, dass das Lied kein Ende nehmen würde. Wir tanzten und genossen uns zu haben und wünschten uns die «Ewigi Liäbi»! Das ist unsere Geschichte…

Sandra und Ralf

Fasnachtsmäntig 2003
Live im Chrottäloch Oberiberg

Oisi Gschicht isch echli e verruckti Gschicht…
Aagfange hät sie imene „Chat“, wonen Verruckte Liedertegscht is „All on“ gschriebe hät (Ewigi Liäbi). Mit dem Typ muesi is Gspräch cho…. – So dänkt, so passiert. Mer händ dänn eigetli meh per Mailbox und SMS vercheert, bis mer ois (äntli) am Winterthurer Fasnachtsmäntig 2003 s erscht mal live troffe händ. Naja… – grad iigschlage häts bi beidne nöd. Ihm hät ihri Brülle nöd passt, sie hät gfunde er redi chli vill vo sich. Doch öppis beidruckends hät er gseit: Bi ihm i de Bar heged iher emal live gsunge.
Nach hin und her hed er sini Liäbi zu ihre nöd öppe gseit, sondern mit ere CD gschänkt – unter anderem isch da di «Ewigi Liäbi» druff gsi und es isch iigfahre!

4 Mönet später simmer ines Huus zügled, womer eifach so per Zuefall sind go aaluege – mer händ dä gmeinsam Wunsch nach eme Garte gha (jetzt hämmer 1000m2…) – und eis isch sicher: De Fall ghört zu de Ewige Liäbi! Miär zwei heged scho gli Gedanke über de Name – vorusstelle, hine aahänke… schliesslich simmer beid mit emene 4i vornedra bestückt und händ beid üsi „Rucksäck“ aa…

Beatrice & Hampy

18. Juli 2003
Niemer me anders uf däre Wält

Am 18. Juli 2003 han ig (39) bim Bsuech bi minere Schwöschter Rolf (43) lehre kenne u liebe. Am 1. Ougschte 2003 simer de zäme a üsers erschte Brienzerseerockfestival (hamer vorhär no ä CD vo mash chouft, dass ig öppe weiss, was mi erwartet (sorry Jungs) u bi «Ewigi Liäbi» hets niemer me anders uf däre Wält gä als üs 2.
Eis Jahr druf (16.07.2004) heimer üs ufem Standesamt z’JA-Wort gä u ig bi nach däm Jahr Wucheändliebi zu Rolf zoge. U jetz am 17.07.2005 heimer ire Blockhütte üsers Hochzytsfescht mit em Pfarrer u liebe Lüt gfiiret. Nach üsem „Ja“ het d’Musik «Ewigi Liäbi» gspielt u gsunge u Träne si zvorderscht gsi.

Annelise

Weitere Geschichten folgen…